Skip to main content
Loading...

Breadcrumb

Головна / Власний аромат, шопери й краєзнавчі книги: особливості сувенірної продукції Хмельницького /
Категорія новини:

Туристично-інформаційний центр допомагає краще пізнати Хмельницький і пропонує сувенірну продукцію, що пов"язана з містом, його історією та культурою.

Найбільшим попитом користуються:

  • листівки;

  • магніти;

  • краєзнавчі книги (зокрема видання Сергія Єсюніна).

Один із шоперів створено за мотивами психологічного тесту Роршаха. Принт на тканині — це контур міста, виконаний у стилі «чорнильної плями», з написом: «Що ти тут бачиш?» Ідея з’явилася після опитування, під час якого більшість хмельничан не змогли впізнати обриси свого міста на карті. Завдяки голосуванню в соцмережах було обрано слоган: «Місто, де я вдома».

Ще один унікальний сувенір — «аромат Хмельницького», створений місцевою ентузіасткою Тетяною Голкою у співпраці з київською парфумеркою Вікторією Сіміч. Для когось цей аромат нагадує ринок, для когось — набережну чи домашній затишок.

Окрему увагу відвідувачі звертають на:

  • сувенірні тарілки із зображенням архітектурних пам’яток Хмельницького;

  • чашки з елементами міської символіки;

  • авторські акварельні листівки художниці Юлії Трімасової.

Серед продукції також є прикраси ручної роботи, створені працівницею центру. Вони виготовлені з бісеру за мотивами орнаментів різних регіонів України, а також за авторськими схемами майстрині. 

У ТІЦ діє відкритий простір, де всі охочі можуть ознайомитися з туристичними матеріалами, брошурами, книжками — вони не продаються, але доступні для перегляду на місці. Це можливість дізнатися більше про місто, почитати чи поспілкуватися з працівниками центру. 

Центр відкритий до співпраці з авторами, митцями та виробниками локальної продукції.

Розташований туристично-інформаційний центр Хмельницького за адресою вул. Проскурівська, 40 та працює щодня з 10:00 до 18:00.