Skip to main content
Loading...

Breadcrumb

Home / «Контакт-центр» Хмельницької міської ради працює цілодобово /

З початку року в системі «Контакт-центр» опрацьовано 18985 звернень. Оброблено 18701 звернення, на виконанні знаходиться 284 звернення.

Найбільше звернень надходить з питань житлово-комунального господарства (забої каналізаційних мереж, електропостачання, холодне водопостачання, опалення, гаряче водопостачання, вуличне освітлення, прориви внутрішньобудинкових мереж, вентиляція, стан доріг і тротуарів).

Працівники «Контакт-центру» надали 40358 консультацій. Проблеми, які порушували, стосувалися питань електропостачання, російсько-української війни, холодного водопостачання, житлової політики, транспорту, опалення, соціального захисту тощо.

Звернення можна залишити телефоном за номерами: 15-80, (0382) 76-41-40, (067) 555-15-80, (073) 555-15-80, через ЧатБот та на сайті «Контакт-центру». В системі уже зареєстровано більше 45000 мешканців.

«Контакт-центр» - зручна система реєстрації і збереження звернень мешканців, в якій одразу видно всю історію обробки звернення, коментарі виконавців, відповідь мешканцям, терміни виконання. Мешканці мають можливість оцінити виконання звернень. Ця вся інформація зберігається в картці звернення.

Також радимо реєструватись в ЧатБоті м. Хмельницького, де можна не тільки залишити звернення, а й отримати інформацію про ремонтні роботи за Вашою адресою та отримати довідкову інформацію (комунальні, соціальні питання, охорона здоров"я, освіта, соцзахист, транспорт). Також в ЧатБот додана можливість оцінити роботу підприємств та установ, залишивши коментар до оцінки.

Категорія новини: