Забезпечення конституційного права громадян на звернення є одним із важливих пріоритетів у діяльності Хмельницької міської ради. На сьогодні існує ряд можливостей для мешканців територіальної громади звернутися зі своїми проблемними питаннями, пропозиціями чи скаргами на адресу Хмельницької міської ради. Це можна зробити в різний спосіб. Зокрема:
- Подати письмове звернення:
- Поштою надіслати на адресу:29005, м. Хмельницький, вул. Героїв Маріуполя, 18, відділ роботи із зверненнями громадян;
- Особисто подати за вищевказаною адресою. Робочі години: з 8-00 до 17-00, перерва на обід з 12-00 до 13-00.
Того ж дня заява буде зареєстрована та передана для розгляду керівництву міської ради.
- Телефоном:
Зателефонуйте за номером: +38 (0382) 70-37-82, +38 (0382) 76-25-33.
- Надіслати електронне звернення:
Така форма співпраці передбачає можливість на лише подати е-звернення, а й візуалізувати наявну проблему за допомогою фото чи відео та звернутися до влади для її вирішення, не виходячи з дому.
Подати е-звернення можна на е-mail відділу: zvernennya@khm.gov.ua.
- Через офіційний сайт:
Заповніть онлайн-форму на офіційному сайті міської ради у розділі "Звернення громадян".
- Звернутися безпосередньо на особистому прийомі громадян:
Особисті прийоми за участю керівництва міської ради відбуваються відповідно до заздалегідь затверджених графіків. Актуальна інформація розміщена у розділі «Графіки проведення особистих прийомів та прямих телефонних ліній».
- Особисто зателефонувати на пряму телефонну лінію «Міська влада відповідає»:
+38 (0631) 92-26-60.
Прямі телефонні лінії систематично проводяться відповідно до заздалегідь затверджених графіків. Актуальна інформація розміщена у розділі «Графіки проведення особистих прийомів та прямих телефонних ліній».
- Подати запит на отримання публічної інформації:
Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі на вибір запитувача:
- поштою на адресу: вул. Героїв Маріуполя, 18;
- електронною поштою: zvernennya@khm.gov.ua;
- +38 (0382) 70-37-82;
- усно повідомити відповідальному працівнику відділу: вул. Героїв Маріуполя, 18, каб.№1.
Для спрощення процедури оформлення письмових запитів пропонуємо заповнити форму інформаційного запиту за посиланням: "Запит на отримання публічної інформації"
- Створити електронну петицію:
Подати е-петицію можна через платформу електронної демократії за посиланням: «Місцеві петиції».
Кожне звернення реєструється і розглядається у встановлені строки. Ми гарантуємо своєчасну відповідь на всі ваші питання та пропозиції.
«Контакт-центр» Хмельницької міської ради забезпечує цілодобовий прийом звернень громадян та вживає негайні заходи по виклику відповідних служб та осіб при виникненні аварійних ситуацій. Також надає консультації мешканцям громади з питань житлово-комунального, транспортного, торгівельного обслуговування та з інших питань. Здійснює перенаправлення мешканців, при потребі, до інших фахівців та служб, організацій та установ, які є компетентними у вирішенні поставлених питань та більш кваліфіковано можуть задовільнити їхні запити.
- Телефоном:
Зателефонуйте за номером: +38 (038)-276-41-40, +38 (067)-555-15-80, +38 (073)-555-15-80
- ЧатБот:
Через : Viber, Telegram
- Через офіційний сайт «Контакт-центру»:
Заповніть онлайн-форму на офіційному сайті "Особистий кабінет".
Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) – це державна установа, яка забезпечує громадянам і бізнесу доступ до широкого спектру адміністративних послуг в одному місці. Основна мета ЦНАП – спростити процедуру отримання послуг, зменшити кількість необхідних документів, а також мінімізувати час очікування та кількість візитів до різних органів влади.
- Особисто:
Філія №1: вул. Грушевського, 86
Філія №2: вул. Пилипчука, 3
Робочі години: з 8-00 до 17-15, перерва на обід з 12-00 до 13-00.
- Зателефонуйте за номером:
Філія №1: +38 (0382) 65-72-10
Філія №2: +38 (0382) 65-10-13
- Електронною поштою:
Надішліть ваше звернення на нашу електронну адресу: cnap@khm.gov.ua
- Через офіційний сайт:
Електронні послуги ЦНАП "Звернення громадян".