Skip to main content
Loading...

Breadcrumb

Home / ОГОЛОШЕННЯ про проведення попередніх ринкових консультацій Управлінням земельних ресурсів Хмельницької міської ради /

ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ: Багатофункціональний пристрій Canon MF237W

ДК 021:2015T3023100-5 Принтери та плотери

Управлінням земельних ресурсів Хмельницької міської ради оголошує про проведення попередніх ринкових консультацій для аналізу ринку.

Мета проведення: дотримання принципів здійснення закупівель, зокрема максимальної економії та ефективності, для оптимального визначення очікуваної вартості закупівлі та подальшого ефективного планування, успішного проведення процедури закупівлі для забезпечення потреб управління у 2022 році.

Термін проведення: з 26 жовтня по 08 листопада 2021 року.

Публікація підсумків: 09 листопада 2021 року.

Примітка: проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб`єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації (ч.4 ст.4 ЗУ "Про публічні закупівлі"). Проведення попередніх ринкових консультацій не зобов`язує управління надавати переваги учасникам ринку, що брали участь у таких консультаціях, та призначене виключно для визначення структури ринку, ступеню конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень.

1. Інформація про замовника закупівлі

1.1. Найменування: Управління земельних ресурсів Хмельницької міської ради.

1.2. ЄДРПОУ: 33232766.

1.3. Місцезнаходження: Україна, 29013, м. Хмельницький, вул.Подільська,10/1.

1.4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок: Прусак Ірина Федорівна, уповноважена особа за проведення спрощених закупівель, головний бухгалтер управління земельних ресурсів Хмельницької міської ради.

Телефон: тел. 0382752238.

E-mail: zem-prijm@khm.gov.ua

1.5. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування.

 

2. Інформація про предмет закупівлі

2.1. Найменування предмету закупівлі: Багатофункціональний пристрій Canon MF237W.

2. ДК 021:2015 3023100-5 Принтери та плотери

2.3. Обсяг закупівлі: 1 шт.

2.4. Очікувана вартість закупівлі: 9 700,00 грн (дев’ять тисяч сімсот гривень) ,tp ПДВ.

2.5. Примітка: до вартості товару включаються доставка .

2.4. Орієнтовний строк проведення закупівлі: листопад 2021 року

2.5. Тип договору: договір постачання товару.

2.6. Термін дії договору: з моменту укладення до 31 грудня 2021 року (або до повного виконання).

2.7.Короткий опис характеристик:

Багатофункціональний пристрій (копіювання, друкування, сканувіання, факс), розмір друку А4, лазерний друк, швидкість чорно-білого друку 23 стор/хв, двухсторонній, максимальна швидкість сканування 20 стор/хв.

2.8. Оплата: розрахунки за товар здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного Кодексу.

2.9. Поставка та встановлення: за адресою: м. Хмельницький, вул. Подільська, 10/1, 2 поверх, кім.213

3. ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО КОНСУЛЬТУВАННЯ:

3.1. Комерційні пропозиції приймаються на електронну адресу: zem-prijm@khm.gov.ua

3.2. Питання та уточнення щодо попередніх ринкових консультацій очікуємо за телефоном р. т. 0382752238 та за вказаною адресою.

Дата закінчення:
Дата початку: