Про надання дозволу управлінню комунальної інфраструктури та фінансовому управлінню на внесення змін до паспортів бюджетних програм
Розглянувши клопотання управління комунальної інфраструктури та протокол спільного засідання постійних комісій з питань роботи житлово-комунального господарства, приватизації та використання майна територіальної громади міста та з питань планування, бюджету, фінансів та децентралізації, керуючись Бюджетним кодексом України, наказом Міністерства фінансів України від 26.08.2014 року № 836 «Правила складання паспортів бюджетних програм місцевих бюджетів та звітів про їх виконання» та Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Надати дозвіл управлінню комунальної інфраструктури та фінансовому управлінню на внесення змін до паспортів бюджетних програм згідно з додатком.
2. Контроль за виконанням рішення покласти на управління комунальної інфраструктури та фінансове управління.
Міський голова О. СИМЧИШИН
Додаток
до рішення виконавчого комітету
від«____»_________2022 р. №____
Зміни в паспорти бюджетних програм
по кодах програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів (КПКВК МБ)
- По КПКВК МБ 1418110 «Заходи запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха» внести зміни в наступному завданні бюджетної програми:
- Завдання 1. Видатки на заходи запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха.
- В показниках затрат:
- Завдання 1. Видатки на заходи запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха.
- зменшити видатки на придбання паливно-мастильних матеріалів з 1 063 040,00 грн на 975 250,00 грн;
- зменшити видатки на придбання поліетиленової плівки на 47 960,00 грн;
- зменшити видатки на придбання стійки твердих порід на 17 000,00 грн;
- зменшити видатки на придбання саморізів з 38 430,00 грн на 35 065,00 грн;
- зменшити видатки на придбання саморізів зі свердлом по металу для покрівлі з 60 000,00 грн на 44 400,00 грн;
- зменшити видатки на придбання фарби ПФ з 140 000,00 грн на 87 024,00 грн.
-
-
- В показниках продукту:
-
- зменшити кількість паливно-мастильних матеріалів (бензин), що необхідно придбати з 10015 л на 9995 л;
- видалити показник «кількість поліетиленової плівки, що необхідно придбати – 1751 кв. м»;
- видалити показник «кількість стійок, що необхідно придбати – 228 шт.
-
- В показниках ефективності:
-
- зменшити середні витрати на придбання 1 л паливно-мастильних матеріалів (бензин) з 52,00 грн на 50,00 грн;
- зменшити середні витрати на придбання 1 л паливно-мастильних матеріалів (дизельне паливо) з 57,02 грн на 50,00 грн;
- видалити показник «середні витрати на придбання 1 кв. м поліетиленової плівки –
27,39 грн»;
- видалити показник «середні витрати на придбання 1 стійки твердих порід –
74,56 грн»;
- зменшити середні витрати на придбання 1 кг саморізів з 183,00 грн на 166,98 грн;
- зменшити середні витрати на придбання 1 кг саморізів зі свердлом по металу для покрівлі з 1,20 грн на 0,88 грн;
- зменшити середні витрати на придбання 1 літри фарби ПФ з 140,00 грн на 87,024 грн.
Керуючий справами виконавчого комітету Ю. САБІЙ
В. о. начальника управління комунальної інфраструктури В. КАБАЛЬСЬКИЙ