Skip to main content
Loading...

Breadcrumb

Home / Про внесення змін до Положення про управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради /

 

Про внесення змін до Положення про управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради

 

З метою належної організації надання комплексу соціальних послуг, проведення соціальної роботи з сім"ями, дітьми та молоддю, перерозподілу функцій та повноважень структурних підрозділів управління праці та соціального захисту населення, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Внести зміни до Положення про управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради, затвердженого рішенням позачергової сімнадцятої сесії від 17.06.2022 №14 , а саме:

Пункт  5.3. Положення викласти в наступній редакції:

« До складу управління входять такі структурні підрозділи:

- відділ праці;

- відділ персоніфікованого обліку;

- відділ бухгалтерського обліку та звітності;

- відділ пільг;

- відділ грошових виплат та компенсацій;

- загальний відділ;

- відділ програмного забезпечення та автоматизованої обробки інформації;

- відділ організаційно-інформаційної роботи та взаємодії з об’єднаннями громадян;

- відділ обслуговування ветеранів війни та осіб з інвалідністю;

- відділ контролю за наданням соціальної підтримки та нагляду за правильністю призначення і виплати пенсій;

- відділ підтримки сім’ї та координації надання соціальних послуг;

- юридичний відділ.».

2. Відповідальність за виконання рішення покласти на заступника міського голови М.Кривака.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань охорони здоров’я, соціальної політики, гуманітарних питань та розвитку громадянського суспільства, свободи слова та інформації.

 

Міський голова О.СИМЧИШИН

Дата:
Прикріплені документи: