Про внесення змін до Положення про управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради
З метою належної організації надання комплексу соціальних послуг, проведення соціальної роботи з сім"ями, дітьми та молоддю, перерозподілу функцій та повноважень структурних підрозділів управління праці та соціального захисту населення, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до Положення про управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради, затвердженого рішенням позачергової сімнадцятої сесії від 17.06.2022 №14 , а саме:
Пункт 5.3. Положення викласти в наступній редакції:
« До складу управління входять такі структурні підрозділи:
- відділ праці;
- відділ персоніфікованого обліку;
- відділ бухгалтерського обліку та звітності;
- відділ пільг;
- відділ грошових виплат та компенсацій;
- загальний відділ;
- відділ програмного забезпечення та автоматизованої обробки інформації;
- відділ організаційно-інформаційної роботи та взаємодії з об’єднаннями громадян;
- відділ обслуговування ветеранів війни та осіб з інвалідністю;
- відділ контролю за наданням соціальної підтримки та нагляду за правильністю призначення і виплати пенсій;
- відділ підтримки сім’ї та координації надання соціальних послуг;
- юридичний відділ.».
2. Відповідальність за виконання рішення покласти на заступника міського голови М.Кривака.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань охорони здоров’я, соціальної політики, гуманітарних питань та розвитку громадянського суспільства, свободи слова та інформації.
Міський голова О.СИМЧИШИН