ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 21.07.2025 року № 898
Про надання повноважень посадовим особам управління праці та соціального захисту населення щодо прийому документів та/або відомостей для призначення державної соціальної допомоги
Розглянувши клопотання управління праці та соціального захисту населення, керуючись законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», постановами Кабінету Міністрів України від 11 червня 2025 року №695 «Деякі питання надання окремих видів державної соціальної допомоги Пенсійним фондом України», від 23 червня 2025 року №766 «Про реалізацію експериментального проєкту щодо централізації механізму виплати деяких державних допомог», від 25 червня 2025 року №765 «Деякі питання призначення та виплати державних соціальних допомог, соціальних стипендій органами Пенсійного фонду України», виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Надати з 01 липня 2025 року повноваження посадовим особам управління праці та соціального захисту населення щодо прийому документів та/або відомостей для призначення державних соціальних допомог незалежно від зареєстрованого/задекларованого місця проживання (перебування) одержувача допомоги згідно з додатком.
2. Перелік посадових осіб визначається наказом начальника управління праці та соціального захисту населення.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Михайла КРИВАКА та управління праці та соціального захисту населення.
Міський голова Олександр СИМЧИШИН