Skip to main content
Loading...

Breadcrumb

Home / Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки /

ЗАЯВА

ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ

у межах детального плану території обмеженої вулицями: вул. Кам"янецька, вул. Київська, вул. Коцюбинського в м. Хмельницькому Хмельницької області

Замовник СЕО

Замовник проекту: Управління архітектури та містобудування Хмельницької міської ради

Юридична адреса: 29013, м. Хмельницький, вул. Героїв Майдану, 12

Телефон: (0382)79-40-27

Email: arh-prijm@khm.gov.ua

Інвестор проекту: ПП «Інвестиційний альянс»

Вид та основні цілі документу державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування

Детальний план території розроблений згідно Рішення Хмельницької міської ради «Про розроблення детального плану території обмеженої вулицями: вул. Кам’янецька, вул. Київська, вул. Коцюбинського» №74 від 20.10.2021

Мета проектування – розміщення житлово – громадської забудови.

Детальний план території розробляється на підставі таких даних:

– Рішення Хмельницької міської ради «Про розроблення детального плану території обмеженої вулицями: вул. Кам’янецька, вул. Київська, вул. Коцюбинського» №74 від 20.10.2021;

– Завдання на розроблення детального плану території;

– Топографічна основа М1:500, виконана в 2021 році.

– Генеральний план м. Хмельницький;

– План зонування м. Хмельницький;

– Натурні обстеження.

  • проекті враховано вимоги: Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій», ДБН В.2.3-5-2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» та ін..

Інформація про те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів)

Відповідно до другої і третьої частин статті 3 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» планована діяльність не передбачає розміщення об’єктів, які відносяться до першої та другої категорій видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (відповідно до ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля».

На основі аналізу сформованої містобудівної ситуації та наявної містобудівної документації проектом передбачається:

  • визначити відповідність земельної ділянки для запланованої діяльності;
  • оцінити ступінь впливу проектованого об’єкта на використання суміжних земельних ділянок;
  • уточнити параметри існуючих споруд та прилеглих до них територій;
  • визначити межі зон впливу проектованого об’єкта;
  • обґрунтувати можливість розміщення об’єкта в межах позначеної території в умовах сформованої містобудівної ситуації.

Детальним планом території в межах земельної ділянки з кадастровим номером 6810100000:08:003:0245 передбачається розміщення житлово – громадської забудови.

До складу проекту детального платну території входить пояснювальна записка та графічні матеріали.

Пояснювальна записка визначає: підстави для розробки детального плану території, природні умови, характеристику рельєфу ділянки, соціально-економічні і містобудівні умови, оцінку існуючої ситуації, стан навколишнього середовища, використання території та її характеристики, транспорт, планувальні обмеження, розподіл території за функціональним використанням, пропозиції щодо встановлення режиму забудови території, передбачені для перспективної містобудівної діяльності, в т.ч. для розміщення об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури, охорону та збереження культурної спадщини, переважні, супутні та допустимі види використання території, містобудівні умови та обмеження, розміщення основних об’єктів обслуговування, транспорт і вулично-дорожню мережу, розміщення автостоянок, інженерне забезпечення, розміщення інженерних мереж, інженерну підготовку та інженерний захист території, використання підземного простору; систему протипожежного захисту, комплексний підхід та благоустрій території, містобудівні заходи щодо поліпшення стану навколишнього середовища, основні техніко-економічні показники.

До графічних матеріалів входять:

1. Схема розташування території у планувальній структурі населеного пункту. М1:2000;

2. План існуючого використання території суміщений з опорним планом та схемою існуючих планувальних обмежень М1:500;

3. Проектний план суміщений зі схемою проектних планувальних обмежень, планом червоних ліній та схемою організації руху транспорту та пішоходів. М 1:500. Креслення поперечних профілів вулиць. М1:100 (М1:200);

4. Схема інженерної підготовки та вертикального планування.

М 1:500;

5. Схема інженерних мереж, споруд і використання підземного простору. М1:500;

6. Схема інженерно – технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони). М 1:500.

Загальна площа ділянки, щодо якої здійснюється детальне планування – 1,7613 га.

Кадастровий номер земельної ділянки - 6810100000:08:003:0245.

З північно – західної сторони територія земельної ділянки межує з землями громадської забудови, на яких розташовано підприємства торгівлі, а також з магістральною вулицею міста (вул. Кам’янецька). З північної та північно – східної сторони – з вул. Київська та житловими і громадськими територіями, на яких розташовані існуючі багатоквартирні житлові будинки та підприємства торгівлі. З південної та південно – східної сторони – з комунальними територіями, на яких розташовані приватні підприємства для обслуговування автомобілів.

Конфігурація ділянки, має неправильну форму.

В межах земельної ділянки, щодо якої здійснюється детальне планування забудова відсутня (територія колишнього КП «Міськмолокозавод»).

Існуюче використання – зона Ж-2 (зона багатоквартирної житлової та громадської забудови).

Ймовірні наслідки:

На основі комплексної оцінки території та намірів інвестора, даним детальним планом території прийнято рішення, щодо розміщення в межах існуючої земельної ділянки житлово – громадської забудови.

З метою всебічного ґрунтовного аналізу та об’єктивних висновків проведено огляд в натурі території проектування.

Планувальні рішення детального плану території прийняті з урахуванням намірів забудови об’єкта відповідно до вимог санітарних, протипожежних норм, природоохоронного законодавства, нормативів екологічної безпеки та принципів раціонального природокористування.

а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення

Детальний план розробляється з урахуванням природо-кліматичних умов, існуючого рельєфу території, особливостей прилеглої території та забудови, з дотриманням технологічних та санітарних розривів, з урахуванням взаємозв’язків основних та допоміжних споруд.

До можливих впливів на навколишнє середовище є вплив від самого процесу будівництва.

б) для територій з природоохоронним статусом;

Відповідно до регіональної схеми формування екомережі Хмельницької області затвердженої рішенням Хмельницької обласної ради №37-7/2016 від 28.08.2016 року територія ділянки проектування, як і територія всього міста Хмельницький, знаходяться в межах структурних елементів екомережі Хмельницької області, а саме в межах сполучної території Південнобузького екокоридору.

Південнобузький екокоридор перетинається у зоні Полісся з Поліським екокоридором, у лісостеповій зоні – з Галицько-Слобожанським, у степовій – Південно-Українським, а на узбережжі Чорного моря – з Прибережно-Морським коридорами національного рівня. Він з`єднує природні ядра Хмельниччини з ядрами Волинської, Львівської, Тернопільської, Вінницької, Кіровоградської, Одеської та Миколаївської областей, забезпечуючи збереження, міграцію організмів не тільки в меридіальному напрямку, а й в межах лісостепової, степової та прибережно-морської природних зон.

Південнобузький екокоридор є транскордонним між Білорусією, Польщею та Україною.

 

в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення;

Проектні пропозиції детального плану території не матимуть транскордонних наслідків для довкілля, оскільки територія на яку розробляється детальний план території розташована на значній відстані від межі сусідніх держав.

Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено

Альтернативні варіанти забудови території розглядалися інвестором на етапі отримання дозволу на розроблення детального плану території, в результаті чого було вирішено, що запропоновані проектні рішення є оптимальним варіантом для замовника та інвестора.

Вибір майданчика будівництва проведено з урахуванням варіантів можливого розміщення об’єкта та техніко-економічних обґрунтувань з урахуванням найбільш економного використання території, а також соціально-економічного розвитку району.

Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки

Під час підготовки звіту стратегічної екологічної оцінки визначити доцільність і прийнятність планової діяльності і обґрунтування економічних, технічних, організаційних, державно-правових та інших заходів щодо забезпечення безпеки навколишнього середовища, а також оцінити вплив на навколишнє середовище в період будівництва та функціонування об’єкта, дати прогноз впливу на оточуюче середовище, виходячи із особливостей планової діяльності з урахуванням природних, соціальних та техногенних умов.

Основним критерієм під час стратегічної екологічної оцінки проекту містобудівної документації є її відповідність державним будівельним нормам, санітарним нормам і правилам України, законодавству у сфері охорони навколишнього природного середовища.

Для розробки СЕО передбачається використовувати наступну інформацію:

Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування

Перелік проектних рішень для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків від планової діяльності, комплекс яких включає:

  • дотримання відповідних нормативних документів при проектуванні та будівництві об’єкта;
  • ресурсозберігаючі заходи – збереження і раціональне використання земельних та водних ресурсів, повторне їх використання та ін.;
  • планувальні заходи – функціональне зонування, організація санітарнозахисних зон, озеленення території, влаштування очисних споруд.
  • охоронні заходи – моніторинг території зон впливу планової діяльності.

Окрім того, оцінити обмеження будівництва об’єкту за умовами навколишнього природного, соціального, техногенного середовища та обсяг інженерної підготовки території, необхідний для дотримання умов безпеки навколишнього середовища.

Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку

  • зміст та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування;
  • характеристику поточного стану довкілля, у тому числі здоров’я населення, та прогнозні зміни цього стану, якщо документ державного планування не буде затверджено (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);
  • характеристику стану довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які ймовірно зазнають впливу (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);
  • екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються документа державного планування, зокрема щодо територій з природоохоронним статусом (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);
  • зобов’язання у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативному впливу на здоров’я населення, встановлені на міжнародному, державному та інших рівнях, що стосуються документа державного планування, а також шляхи врахування таких зобов’язань під час підготовки документа державного планування;
  • опис наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, у тому числі вторинних, кумулятивних, синергічних, коротко, середньо- та довгострокових, постійних і тимчасових, позитивних і негативних наслідків;
  • заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування;
  • обґрунтування вибору виправданих альтернатив, що розглядалися, опис способу, в який здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, у тому числі будьякі ускладнення (недостатність інформації та технічних засобів під час здійснення такої оцінки);
  • заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення;
  • опис ймовірних транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення (за наявності);
  • резюме нетехнічного характеру інформації, розраховане на широку аудиторію.

Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції

Замовник проекту: Управління архітектури та містобудування Хмельницької міської ради

Інвестор проекту: ПП «Інвестиційний альянс», тел. 0382656179, E-mail: vtm.vtv@ukr.net

 

 

Кадастровий номер:

6810100000:08:003:0245

Тип власності: Комунальна власність

Цільове призначення: 03.13 Для

будівництва та обслуговування

будівель закладів побутового

обслуговування для обслуговування

нежитлових будівель

Площа: 1.7613 га

 

Проектний план за посиланням.

Дата закінчення:
Дата початку: