Skip to main content
Loading...

Breadcrumb

Home / / Новачок Василь Пилипович /
Новачок Василь Пилипович
Заступник міського голови
контакти

Дата та місце народження:
28 січня 1974 року в с. Мазники Деражнянського району Хмельницької області.

Вища освіта
У 2017 році закінчив Університет економіки і підприємництва - за спеціальністю "Менеджмент організації і адміністрування"

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради забезпечує виконання повноважень, передбачених ст.ст. 29, 30, 33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо:

  • підготовки програм соціально-економічного та культурного розвитку міста, цільових програм з інших питань самоврядування, подання їх на затвердження ради, організації їх виконання, подання раді звітів про хід і результати виконання цих програм; 

  • управління об'єктами житлово-комунального господарства, що перебувають у комунальній власності територіальної громади, забезпечення їх належного утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості надання послуг населенню; 

  • належної експлуатації, технічного обслуговування та ремонту житлового фонду міста, залучення до утримання та обслуговування комунального житлового фонду на конкурсних засадах підприємств та організацій незалежно від форми власності;

  • проведення аналізу рівня цін і тарифів на продукцію, роботи, послуги, що надаються підприємствами житлово-комунального господарства, внесення пропозицій щодо встановлення тарифів на житлово-комунальні послуги;

  • забезпечення надання допомоги власникам квартир (будинків) в їх обслуговуванні та ремонті; сприяння створенню об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, реєстрації таких об'єднань; 

  • участі в організації та фінансуванні капітальних ремонтів житлових будинків, капітальних ремонтів майна, що перебуває у спільній власності співвласників багатоквартирного будинку, в межах бюджетних програм, визначених за рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради;

  • забезпечення соціально-культурних закладів, які належать до комунальної власності територіальної громади, а також населення паливом, електроенергією, газом та іншими енергоносіями; вирішення питань водопостачання, відведення та очищення стічних вод; здійснення контролю за якістю питної води; 

  • забезпечення реалізації міських програм з питань енергозабезпечення та енергозбереження, впровадження заходів щодо зниження ресурсо- та енергоємності житлово-комунальних послуг, здійснення ефективної енергозберігаючої політики;

  • забезпечення організації благоустрою населених пунктів, залучення на договірних засадах з цією метою коштів, трудових і матеріально-технічних ресурсів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення; 

  • здійснення контролю за станом благоустрою виробничих територій, організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян;

  • організації видачі дозволів на обрізування, знесення зелених насаджень;

  • забезпечення організації за рахунок бюджетних, власних коштів підприємств і на пайових засадах будівництва, реконструкції і ремонту вулиць та доріг міста;

  • забезпечення формування титульного списку об'єктів капітального ремонту і реконструкції житлового фонду, інженерних мереж, шляхово-мостового господарства та благоустрою;

  • забезпечення підготовки об'єктів житлово-комунального господарства до роботи у зимових умовах;

  • забезпечення видачі технічних умов на будівництво та реконструкцію зливової каналізації;

  • забезпечення підготовки матеріалів щодо прийняття у власність територіальної громади міста об'єктів житлового фонду та комунального призначення;

  • здійснення заходів щодо розширення та вдосконалення мережі підприємств житлово-комунального господарства; 

  • забезпечення утримання в належному стані кладовищ, інших місць поховання та їх охорони;

  • прийняття рішень про організацію громадських вбиралень, здійснення контролю за їх діяльністю відповідно до закону; 

  • здійснення відповідно до законодавства контролю за належною експлуатацією та організацією обслуговування населення підприємствами житлово-комунального господарства; 

  • за належними, безпечними і здоровими умовами праці на цих підприємствах; 

  • прийняття рішень про скасування наданого їм дозволу на експлуатацію об'єктів у разі порушення нормативно-правових актів з охорони праці, екологічних, санітарних правил, інших вимог чинного законодавства;

  • визначення розміру внесків за встановлення, обслуговування та заміну будинкових вузлів обліку споживачам комунальних послуг територіальної громади;

  • призначення у випадках та в порядку, встановлених законом, управителя багатоквартирного будинку;

  • встановлення нормативів (норм) споживання комунальних послуг у порядку, передбаченому Кабінетом Міністрів України;

  • визначення одиниці виміру обсягу наданих послуг з поводження з побутовими відходами;

  • визначення території для розміщення відходів відповідно до чинного законодавства;

  • вирішення питань збирання, транспортування, утилізації та знешкодження побутових відходів, відлову бродячих тварин, знешкодження та захоронення трупів тварин;

  • затвердження схем санітарного очищення та провадження систем роздільного збирання побутових відходів;

  • затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів;

  • здійснення контролю за діяльністю суб’єктів підприємницької діяльності у сфері поводження з відходами;

  • встановлення за узгодженим рішенням відповідних рад порядку використання коштів та іншого майна, що перебувають у спільній власності територіальних громад; 

  • управління в межах, визначених радою, майном, що належить до комунальної власності територіальної громади, забезпечення його ефективного використання; 

  • підготовки і внесення на розгляд ради пропозицій щодо порядку та умов відчуження комунального майна, проектів місцевих програм приватизації та переліку об'єктів комунальної власності, які не підлягають приватизації; організація виконання цих програм; 

  • подання раді письмових звітів про хід та результати відчуження комунального майна;

  • вирішення питань щодо використання нежилих приміщень, будинків і споруд, що належать до комунальної власності; 

  • обліку нежилих приміщень на території міста незалежно від форм власності, внесення пропозицій їх власникам щодо використання таких приміщень для задоволення потреб територіальної громади;

  • обліку та реєстрації відповідно до закону об’єктів нерухомого майна незалежно від форм власності;
    здійснення відповідно до законодавства контролю за технічним станом, використанням та утриманням об'єктів нерухомого майна усіх форм власності, за належними, безпечними і здоровими умовами праці на цих об'єктах; 

  • прийняття рішень про скасування наданого їм дозволу на експлуатацію об'єктів у разі порушення нормативно-правових актів з охорони праці, екологічних, санітарних правил, інших вимог чинного законодавства;

  • вирішення відповідно до законодавства питань, пов’язаних з наданням Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, військовим частинам, установам, навчальним закладам Збройних Сил України службових приміщень, здійснення контролю за їх використанням.
     

Забезпечує взаємодію органів місцевого самоврядування з житлово-комунальними організаціями, підприємствами енергетики та громадськими організаціями відповідного спрямування.

У межах своїх функціональних повноважень та повноважень, наданих чинним законодавством, спрямовує, координує і контролює роботу:

-    комунального підприємства «Управляюча муніципальна компанія «Заріччя»;

-    комунального підприємства «Надія»;

-    міського аварійно-технічного підприємства житлово-комунального господарства;

-    комунальних підприємств «Олешинське», «Добробут», «Джерело-Плюс»;

-    комісії по обстеженню технічного стану житлових будинків; 

-    штабу по благоустрою та санітарному стану міста;

-    постійно діючої комісії з питань поводження з безхазяйними відходами;

-    комісії по розгляду питань проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу;

-    ради з питань безпечної життєдіяльності населення міста.


Відповідає за виконання:

-    заходів щодо забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості із заробітної плати на підпорядкованих підприємствах, установах та організаціях, що перебувають у комунальній власності територіальної громади;

-    Концепції регулювання чисельності безпритульних тварин;

-    Правил благоустрою території міста Хмельницького;

-    Правил утримання собак, котів та хижих тварин громадянами, підприємствами, організаціями, учбовими закладами, установами;

-    Програми «Безпечне житло»;

-    Програми «Питна вода»;

-    Програми охорони довкілля;

-    Програми передачі гуртожитків у власність територіальної громади;

-    Програми підвищення безпеки дорожнього руху;

-    Програми поводження з твердими побутовими відходами;

-    Програми реконструкції зовнішнього освітлення із використанням сучасних енергозберігаючих технологій;

-    Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства;

-    Програми соціально-економічного та культурного розвитку;

-    Схеми теплопостачання міста Хмельницького на розрахунковий період.

В межах наданих повноважень взаємодіє зі спеціалізованим ремонтно-будівельним підприємством  «Хмельницькліфт», Хмельницьким міським районом електромереж АТ «Хмельницькобленерго», ТОВ «Хмельницькенергозбут», АТ «Хмельницькгаз», ТОВ «Хмельницькгаз збут», державним підприємством «Будинкоуправління  №2 КЕВ м.Хмельницького».
 

Телефони приймальні
(0382) 76-49-42

Графік прийому громадян:
Перша, третя середа місяця від 14:00 до 17:00