Skip to main content
Loading...

Breadcrumb

Home / / Звіт про повторне відстеження результативності рішення сорок другої сесії Хмельницької міської ради від 17.06.2020 року № 32 «Про встановлення обмежень щодо продажу та споживання пива ( крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин /

Звіт про повторне відстеження результативності рішення сорок другої  сесії  Хмельницької міської ради від 17.06.2020 року № 32 «Про встановлення обмежень щодо продажу та споживання пива ( крім безалкогольного),  алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових на території міста Хмельницького»

Вид та назва регуляторного акту, результативність якого відстежується: рішення сесії Хмельницької міської ради    «Про встановлення обмежень щодо продажу та споживання пива ( крім безалкогольного),  алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових на території міста Хмельницького».

Назва виконавця заходів з відстеження: управління торгівлі Хмельницької міської ради.

Цілі прийняття акта:

  •  впорядкування продажу алкогольних напоїв в міській торговельній мережі;
  • створення належних правових, організаційних та соціальних умов для реалізації політики запобігання  проявам пияцтва та алкоголізму в місті;
  • привернення уваги громадськості до проблеми, сприяння формуванню у мешканців міста, насамперед у молоді, пріоритету здорового, тверезого способу життя;
  • зниження споживання алкогольних напоїв та попередження правопорушень, пов"язаних із їх  зловживаннями .

Строк виконання заходів з відстеження: з 24 травня   по 10 червня  2021 року .

Тип відстеження: повторне відстеження.

Методи одержання результатів відстеження: статистичні .

Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних: результати відстеження регуляторного акта одержані на підставі аналізу  наявних даних дозвільного органу - управлінні  торгівлі.

Кількісні та якісні показники результативності акта:

Якісні : Інформація при  прийняте рішення сесії міської ради  була розміщена на сайті міської ради, в інших засобах масової інформації. Суб’єктам господарювання  надавалась консультативна допомога  в реалізації  вимог рішення при здійсненні торгівельної діяльності.

За інформацією, наданою  Хмельницьким районним управлінням поліції Головного управління Національної поліції в Хмельницькій області:

Кількісні показники:

ІІ  півріччя 2020 рік

 5 місяців 2021 рік

Рейди по обстеженню підприємств торгівлі та закладів ресторанного господарства міста щодо  дотримання вимог законодавства  в сфері  торгівлі алкогольними напоями

180

192

Факти продажу алкогольних напоїв неповнолітнім особам

3

              14

ст.178 КУпАП «Розпивання пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв у заборонених законом місцях або поява у громадських місцях у п’яному вигляді » 

101

50

ст. 173 КУпАП «Дрібне хуліганство»

140

100

ст. 173-2 КУпАП «Вчинення насильства в сім’ї» 

225

177

Правопорушення по ст.173 КУпАП , ст. 173-2 КУпАП скоєні в стані алкогольного сп’яніння

  70

17

ст.155 КУпАП «Порушення правил торгівлі і надання послуг працівниками торгівлі, громадського харчування та сфери послуг, громадянами, які займаються підприємницькою діяльністю»

4

0

ст.156 КУпАП «Порушення правил торгівлі пивом, алкогольними, слабоалкогольними напоями і тютюновими виробами»

18

8

ст.177 КУпАП «Придбання самогону та інших міцних спиртних напоїв домашнього вироблення»

9

3

ст.164-16 КУпАП «Зайняття забороненими видами господарської діяльності»

8

7

ст.176 КУпАП  «Виготовлення, зберігання самогону та апаратів для його вироблення»

 

77

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей: даний регуляторний акт є ефективним, результати його дії позитивні. На підставі відстеження результативності дії рішення сорок другої  сесії  Хмельницької міської ради від 17.06.2020 року № 32 «Про встановлення обмежень щодо продажу та споживання пива ( крім безалкогольного),  алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових на території міста Хмельницького» можна зробити висновок, що шляхом впровадження цього регуляторного акта вдалося досягти цілей, задекларованих при його прийнятті.

 

З повагою 

начальник управління                                                                          Руслана СІДЛЕЦЬКА      

 

Світлана Гаврилюк 65 11 41