Skip to main content
Loading...

Breadcrumb

Home / / Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля, ТОВ "МІРТЕН" /

ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІРТЕН»

(ТОВ «МІРТЕН»)

Код ЄДРПОУ 41831698

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

 

1. Інформація про суб"єкта господарювання

Україна, 04082, місто Київ, вулиця Вишгородська, будинок 28/1, офіс 2, контактний номер телефону: +380 (68) 589-00-96

місцезнаходження юридичної особи (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи[*].

Планована діяльність, її характеристика

Планована діяльність полягає у збиранні, перевезенні, сортуванні та обробленні відходів, що не є небезпечними, а саме – металобрухту.

Виробнича потужність планованої діяльності становить 500 тон на добу.

 

Технічна альтернатива 1.

Для оброблення металобрухту планується використання електричного пресу.

Технічна альтернатива 2.

Для оброблення металобрухту планується використання дизельного пресу.

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1

Впровадження планованої діяльності планується на орендованому виробничому майданчику за адресою: 29000, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Курчатова, буд. 109. Кадастровий номер земельної ділянки 6810100000:15:001:0013. Площа 2,2939 га. Цільове призначення: 11.02 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості.

Змін площі ділянки порівняно з раніше відведеним не передбачається, робота обладнання, планується в межах наявного землевідводу.

 

 

 

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

Не розглядається, так як здійснення планованої діяльності передбачається на наявній земельній ділянці підприємства.

 

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

Здійснення господарської діяльності у сфері управління відходами (збирання, перевезення, сортування та оброблення відходів) матиме позитивний соціально-економічний вплив, а саме: зменшення обсягів утворення відходів та запобігання їх негативному впливу на здоров’я людей та навколишнє природне середовище; сприяння підготовці відходів до повторного використання; відрахування коштів до місцевого бюджету та фондів соціального страхування; збільшення робочих місць.

 

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

ТОВ «МІРТЕН» планує здійснювати збирання, перевезення, сортування та оброблення відходів, що не є небезпечними, а саме – металобрухту.

Металобрухт, який поступає на підприємство, проходить дозиметричний контроль на підприємстві, після чого направляється на зважування, відсортовується по видам брухту згідно ДСТУ 4121:2022, після цього здійснюється його оброблення, а саме: вогнева різка в габаритних межах та пресування легковагового металобрухту.

Після обробки, пресований металобрухт сортується по видам згідно ДСТУ 4121:2022 для подальшого завантаження та відправки споживачу.

Планований обсяг оброблення відходів (металобрухту) становить 500 т/добу.

Режим роботи 250 робочих днів на рік, до 8 годин/на добу.

Територія виробничого майданчику спланована, проведений її благоустрій.

Забезпечення електроенергією об’єкту буде здійснюватися від існуючих електромереж.

Водопостачання та водовідведення централізоване згідно укладених договорів. Відведення дощових і талих вод здійснюється до планованої очисної установки з подальшим відведенням до централізованої мережі водовідведення.

 

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності, встановлюються відповідно до вимог чинного законодавства, діючих нормативних документів, стандартів, інструкцій та дотримання умов іншої документації дозвільного характеру:

  • щодо атмосферного повітря – викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря не повинні перевищувати гранично допустимих концентрацій на межі санітарно-захисної зони об’єкта планованої діяльності. Дотримання «Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів», затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.96 р. № 173;

-щодо шумового навантаження - рівень акустичного забруднення не повинен перевищувати нормативних показників згідно ДСН 3.3.6.037-99 «Санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку» тощо;

  • щодо ґрунту – організація спеціально відведених та відповідно обладнаних місць для тимчасового зберігання кожного окремого виду небезпечних відходів згідно з їх характеристикою небезпеки та відповідно до вимог діючих санітарно-гігієнічних норм і правил з подальшою передачею спеціалізованим підприємствам відповідно укладених угод, захист земель від забруднення відходами планованої діяльності, відсутність прямого інтенсивного впливу;
  • щодо водного середовища – дотримання водоохоронного законодавства;

- дотримання вимог Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами»;

- дотримання вимог Закону України від 05.05.1999 № 619-XIV «Про металобрухт»;

- дотримання нормативів ДБН В.1.2-7:2021 «Основні вимоги до будівель і споруд. Пожежна безпека».

 

щодо технічної альтернативи 2

Аналогічні технічній альтернативі 1.

щодо територіальної альтернативи 1

- дотримання вимог Земельного Кодексу України;

- дотримання протипожежних розривів між будівлями та спорудами.

щодо територіальної альтернативи 2

Територіальна альтернатива 2 не розглядається.

 

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1

Інженерна підготовка території не планується, оскільки планована діяльність буде реалізовуватися на існуючому виробничому майданчику.

щодо технічної альтернативи 2

Аналогічно до технічної альтернативи 1.

щодо територіальної альтернативи 1

Аналогічні технічній альтернативі 1

щодо територіальної альтернативи 2

Територіальна альтернатива 2 не розглядається.

 

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1

Сфера, джерела та види можливого впливу планованої діяльності на довкілля розглядатимуться для наступних компонентів:

повітряне середовище допустимий вплив. Джерелами утворення забруднюючих речовин при експлуатації об’єкта будуть: технологічне обладнання підприємства. З урахуванням реалізації запланованих природоохоронних заходів, очікуваний вплив характеризується як екологічно допустимий;

водне середовище – водопостачання та водовідведення передбачається централізоване згідно укладених договорів. Відведення дощових і талих вод здійснюється до планованої очисної установки, з подальшим відведенням до централізованої мережі водовідведення. Скидання стічних вод у поверхневі водойми не передбачається, додаткового впливу на водне середовище не очікується;

шумове забруднення джерелом шумового навантаження буде технологічне устаткування, встановлене на підприємстві;

рослинний та тваринний світ, природно-заповідний фонд – не матиме негативного впливу на біорізноманіття, оскільки діяльність здійснюватиметься на існуючому виробничому майданчику;

клімат і мікроклімат – негативний вплив не передбачається. Підприємств не є об’єктом, якому притаманні значні виділення теплоти, вологи, парникових газів та викидів, що здатні вплинути на клімат в цілому і на мікроклімат прилеглої до об’єкту місцевості;

геологічне середовище, ґрунти – планована діяльність не спричинить за собою зміни сформованих в даній місцевості ландшафтів, геологічної та структурно-тектонічної будови; не приведе до виникнення карстових і селевих явищ, зсувів і, тим самим, не відбудеться змін стану і властивостей масивів порід, що призводять до деформації земної поверхні. Погіршення фізико-механічних властивостей ґрунтів з урахуванням реалізації запланованих природоохоронних заходів в процесі експлуатації не відбудеться. Утворені відходи виробництва будуть передаватися згідно укладених договорів;

навколишнє соціальне середовище – носить позитивний аспект (позитивний вплив за рахунок зменшення обсягів утворення відходів, сприяння підготовці відходів до повторного використання, запобігання їх негативному впливу на здоров’я людей та навколишнє природне середовище; відрахування коштів до місцевого бюджету та фондів соціального страхування; збільшення робочих місць за робітничими спеціальностями);

навколишнє техногенне середовище – відсутній негативний вплив на промислові, житлово-цивільні і сільськогосподарські об’єкти, наземні та підземні споруди, соціальну організацію території, пам’ятки культури, архітектури, історії та інші елементи техногенного середовища під час змін, розширення та експлуатації об’єкта.

щодо технічної альтернативи 2

Аналогічно до технічної альтернативи 1, за винятком збільшення джерел та обсягів викидів при роботі пресу на дизельному паливі.

щодо територіальної альтернативи 1

Прийняті та враховані санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні та територіальні обмеження згідно чинного законодавства України.

щодо територіальної альтернативи 2

Територіальна альтернатива 2 не розглядається.

 

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»)

Діяльність об’єкту належить до першої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із ст.3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-VIII від 23 травня 2017 року:

– частина 2 підпункту 8 пункту 2 статті 3 – об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю 100 тонн на добу або більше;

– частина 5 підпункту 11 пункту 3 статті 3 - склади і перевалочні бази металобрухту площею 0,5 гектара і більше або на відстані не більш як 100 метрів до прибережних захисних смуг.

 

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)

Підстави для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля планованої діяльності відсутні.

 

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД проводиться у відповідності до ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059 – VIII від 23.05.2017 року та Додатку 4 до «Порядку передачі документації для надання Висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля» Постанова КМУ №1026 від 13.12.2017 р. Запровадження програми моніторингу впливу планової діяльності під час експлуатації.

 

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

 

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

14. Рішення про провадження планованої діяльності

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде:

  1. Висновок з оцінки впливу на довкілля.
  2. Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”),

що видаються

Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України,

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

 

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до:

Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України

вул. Митрополита Василя Липківського, 35, Київ, 03035, Україна

Контактна особа: заступник директора департаменту – начальник відділу оцінки впливу на довкілля Департаменту екологічної оцінки – Грицак Олена Анатоліївна.

Відділ оцінки впливу на довкілля : OVD@mepr.gov.ua

тел. (044) 206-31-40; (044) 206-31-50

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

 

 

Дата закінчення:
Дата початку: