
ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО „2К“»
(ТОВ «СУНП «2К»)
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім"я та по батькові
код ЄДРПОУ 42281913
фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або
__________________________________________________________________________________________ серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання
Україна, 29016, Хмельницька область, місто Хмельницький, проїзд Юрія Козловського, будинок 7/1, тел. +380676541082
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону )
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи*.
Планована діяльність, її характеристика.
- діяльність підприємства - виробництво миючих та косметичних засобів, будівництво локальних очисних споруд, складське зберігання готової продукції.
ТОВ «СУНП «2К» - компанія, яка є виробником та дистриб’ютором миючих та косметичних засобів. Підприємство має повний цикл власного виробництва. Виробничі потужності підприємства розташовані за адресою: м. Хмельницький, проїзд Юрія Козловського, 7/1, складські приміщення за адресою проїзд Юрія Козловського, 7/1 та проїзд Юрія Козловського, 3.
Будівництво локальних очисних споруд передбачається за адресою: м. Хмельницький, провулок Геологів, 8/1.
Процес виробництва миючих та косметичних засобів складається з наступних технологічних операцій: приймання сировини в ємності; зберігання сировини; водо підготовка; дозування води в реактор; підігрів води; зважування та завантажування в реактор компонентів відповідно до технологічної карти; змішування компонентів у реакторі; перевірка параметрів продукту у відповідності до вимог технічних умов; подача продукту на лінії фасування; виробництво тари, кришки; фасування готової продукції в пляшки, м’яке пакування типу плівка DOY-PACK, туби, каністри; складування розфасованої продукції в групову тару (картонні ящики); палетування; передача готової продукції палетами на склад готової продукції.
Технічна альтернатива 1.
Планованою діяльністю передбачено влаштування локальних очисних споруд (ЛОС) продуктивністю 5 м3/годину. Після очищення стічні води передбачається направляти до існуючої КНС і далі - в систему централізованого водовідведення м. Хмельницький.
Технічна альтернатива 2.
Після очищення на ЛОС стічні води передбачається відводити в р. Плоска.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Провадження планованої діяльності ТОВ «СУНП «2К» передбачається за адресами: м. Хмельницький, проїзд Юрія Козловського, 7/1, на орендованій земельній ділянці з кадастровим номером 6810100000:10:001:0167 площею 2,3 га; м. Хмельницький, проїзд Юрія Козловського, 3, на орендованій земельній ділянці з кадастровим номером 6810100000:10:001:0335 площею 1,5 га.
Будівництво ЛОС передбачається за адресою: м. Хмельницький, провулок Геологів, 8/1, на орендованій земельній ділянці з кадастровим номером 6810100000:10:001:0825 площею 0,4072 га.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Не розглядається, так як здійснення планованої діяльності передбачається на наявних земельних ділянках існуючого підприємства, що знаходиться у оренді ТОВ «СУНП «2К».
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності
В соціальному плані провадження планованої діяльності має позитивне значення та сприяє створенню нових робочих місць, забезпеченні зайнятості місцевого населення, надходженню додаткових грошових коштів до бюджетів всіх рівнів за рахунок сплати податків та зборів. На підприємстві передбачені заходи, які забезпечать дотримання нормативних вимог з охорони та гігієни праці та сприятимуть створенню безпечних умов праці при експлуатації підприємства.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)
Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-німецьке підприємство «2К» виготовляє продукцію у відповідності до стандартів та регламентувальних вимог виробництва миючих та косметичних засобів з додержанням заходів безпеки на кожному етапі виробництва.
Технологічний процес виробництва миючих і косметичних засобів – це багатоетапний процес синтезу, який включає в себе змішування, розчинення рецептурної кількості сировини у відповідності до технологічної карти.
Сировина, що надходить на виробництво завантажується у збірники. Парк зберігання сировини складається із 6-ти ємностей місткістю 25 м3 та 3-х ємностей по 30м3.
Технологічна лінія виробництва складається із парку обладнання: 9 шт. ємностей для дозування місткістю 2х2м3, 0,8 м3, 0,2 м3 и 0,3 м3; 3-х реакторів по 10 м3, один з яких використовується для приготування засобів мийних та засобів для чищення, склад яких містить агресивні сполуки; 2-х реакторів по 3 м3, 1-го реактору на 2 м3 , 1-го реактору на 1м3 і 1-го реактору на 100 кг і витратних ємностей для подачі на лінії фасування місткістю 10 м3 и 3 м3; 3-х автоматичних ліній фасування в тару; автоматичної лінії фасування в м’які упаковки типу Doy-Pack; фасувального напівавтомату для фасування малотоннажної продукції, автоматичної лінії фасування продукції в туби, автоматичної лінії виготовлення капсул для прання, лінії виготовлення та фасування сухого прального порошку.
Всі процеси від моменту приймання сировини до переміщення на склад готової продукції автоматизовані та ізольовані від впливу навколишнього середовища.
Обсяг виробництва мийних та косметичних засобів - 5 тис. т/рік.
Режим роботи виробництва постійний. Кількість змін – дві. Кількість робочих днів у році – 365. Тривалість робочої зміни – 12 годин.
Продуктивність проектованих локальних очисних споруд - 5 м3/годину, 120 м3/добу, 43200 м3/рік. Після очищення стічні води передбачається направляти до існуючої КНС і далі - в систему централізованого водовідведення м. Хмельницький.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами.
щодо технічної альтернативи 1
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності, встановлюються відповідно до вимог чинного законодавства, діючих нормативних документів, стандартів, інструкцій та дотримання умов іншої документації дозвільного характеру:
- щодо атмосферного повітря – викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря не повинні перевищувати гранично допустимих концентрацій на межі санітарно-захисної зони об’єкта планованої діяльності. Дотримання «Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів», затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.96 р. № 173;
- щодо шумового навантаження - рівень акустичного забруднення не повинен перевищувати нормативних показників згідно ДСН 3.3.6.037-99 «Санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку» тощо;
- щодо ґрунту – дотримання законодавства щодо управління відходами, захист земель від забруднення відходами планованої діяльності, відсутність прямого інтенсивного впливу;
- щодо водного середовища – дотримання водоохоронного законодавства, недопущення забруднення поверхневих та підземних водних джерел;
- дотримуватись нормативів ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги».
щодо технічної альтернативи 2
- технічній альтернативі 1 планованої діяльності, а також додатково дотримання нормативів граничнодопустимих скидів у водні об’єкти.
щодо територіальної альтернативи 1
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються природоохоронним законодавством України. ТОВ «СУНП «2К» повинне провадити виробничу діяльність на виробничих потужностях та в межах територій, відведених під здійснення планованої діяльності з дотриманням вимог ДСП-173-96 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів».
щодо територіальної альтернативи 2
Територіальна альтернатива не розглядається.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1
Інженерна підготовка території включає планування майданчиків та влаштування під’їзних доріг і шляхів до об’єкту будівництва. Проектні рішення в період будівництва та експлуатації будуть забезпечувати раціональне використання ґрунту та водних ресурсів, а також будуть передбачені захисні та компенсаційні заходи.
щодо технічної альтернативи 2
Аналогічно до технічної альтернативи 1.
щодо територіальної альтернативи 1
Проведення екологічних та будь-яких інших досліджень виконуватиметься у необхідному обсязі відповідно до діючого законодавства України, з метою забезпечення раціонального використання природних ресурсів, а також забезпечення виконання охоронних, відновлюваних, захисних та компенсаційних заходів.
щодо територіальної альтернативи 2
Територіальна альтернатива не розглядалась.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1
Сфера, джерела та види можливого впливу планованої діяльності на довкілля розглядатимуться для наступних компонентів:
повітряне середовище – під час виконання робіт з будівництва: короткочасний незначний вплив за рахунок викидів забруднюючих речовин при роботі будівельної техніки, здійсненні земляних, зварювальних та фарбувальних робіт; під час експлуатації: допустимий вплив. Джерелами утворення забруднюючих речовин при експлуатації об’єкта будуть: опалювальне обладнання, технологічне, аспіраційне та вентиляційне обладнання виробничих приміщень, проектовані ЛОС. З урахуванням реалізації запланованих природоохоронних заходів, очікуваний вплив характеризується як екологічно допустимий.
водне середовище – водопостачання на господарсько-побутові, виробничі та питні потреби – централізоване. Стоки передбачається очищати на проектованих локальних очисних спорудах з подальшим відведенням в систему централізованого водовідведення. Скидання стічних вод у поверхневі водойми не передбачається;
шумове забруднення – при проведенні будівельно-монтажних робіт об’єкту буде здійснюватися незначний акустичний вплив в межах допустимих значень, при експлуатації – джерелом шумового навантаження буде технологічне, аспіраційне та вентиляційне устаткування, встановлене у виробничих і допоміжних приміщеннях підприємства. Акустичний та вібраційний вплив в межах допустимих значень
рослинний та тваринний світ, природно-заповідний фонд – під час виконання підготовчих, будівельно-монтажних робіт та планованої діяльності не матиме негативного впливу на біорізноманіття, оскільки діяльність здійснюватиметься в промисловому районі на техногенно освоєній території.
клімат і мікроклімат – негативний вплив не передбачається. Підприємств не є об’єктом, якому притаманні значні виділення теплоти, вологи, парникових газів та викидів, що здатні вплинути на клімат в цілому і на мікроклімат прилеглої до об’єкту місцевості.
геологічне середовище, ґрунти – будівництво ЛОС потребує додаткового відведення земельної ділянки та не спричинить зміни сформованих в даній місцевості ландшафтів, геологічної та структурно-тектонічної будови; не приведе до виникнення карстових і селевих явищ, зсувів і, тим самим, не відбудеться змін стану і властивостей масивів порід, що призводять до деформації земної поверхні. Погіршення фізико-механічних властивостей ґрунтів в процесі експлуатації не відбудеться. Утворені відходи будуть передаватися суб’єктам управління відходами;
навколишнє соціальне середовище – носить позитивний аспект (позитивний вплив на місцеву економіку; залучення інвестицій в економіку району; створення робочих місць; забезпечення населення якісними мийними та косметичними засобами);
навколишнє техногенне середовище – відсутній негативний вплив на промислові, житлово-цивільні об’єкти, наземні та підземні споруди, соціальну організацію території, пам’ятки культури, архітектури, історії та інші елементи техногенного середовища під час будівельних робіт та експлуатації об’єкта.
щодо технічної альтернативи 2
Аналогічно до технічної альтернативи 1.
щодо територіальної альтернативи 1
Прийняті та враховані санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні та територіальні обмеження згідно чинного законодавства України.
щодо територіальної альтернативи 2
Територіальна альтернатива не розглядалась.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
Згідно Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» планована діяльність відноситься до першої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля, згідно з:
- підпунктом 6 пункту 2 статті 3 (хімічне виробництво, в тому числі виробництво основних хімічних речовин, хімічно-біологічне, біотехнічне, фармацевтичне виробництво з використанням хімічних або біологічних процесів, виробництво засобів захисту рослин, регуляторів росту рослин, мінеральних добрив, полімерних і полімервмісних матеріалів, лаків, фарб, еластомерів, пероксидів та інших хімічних речовин; виробництво та зберігання наноматеріалів потужністю понад 10 тонн на рік)
- підпунктом 22 пункту 2 статті 3 (розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, перепрофілювання діяльності та об’єктів, зазначених у пунктах 1-21 цієї частини, крім тих, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України).
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)
Підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля немає.
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, приймається у відповідності із ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23 травня 2017 року.
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваження і пропозиції, вкажіть унікальний реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень та пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде:
Висновок з оцінки впливу на довкілля
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається
Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
Дозвіл на виконання будівельних робіт
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається
відповідним органом Державної інспекції архітектури та містобудування України
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, за адресою: 03035,
м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 35, тел/факс (044) 206-31-40; (044) 206-31-50, e-mail: OVD@mepr.gov.ua. Контактна особа: заступник директора департаменту – начальник відділу оцінки впливу на довкілля Департаменту екологічної оцінки, контролю та екологічних фінансів – Грицак Олена Анатоліївна.
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)