Skip to main content
Loading...

Breadcrumb

Головна / / Управління адміністративних послуг /
Контакти:
Графік роботи
Пн-Чт 08:00-17:15, Пт 08:00-16:00
Перерва на обід: 12:00-13:00
Підпорядкування:

Філія №1 - надає послуги з питань реєстрації прав та їх обтяжень на нерухоме майно
Адреса: м. Хмельницький, вул. Грушевського, 86
Телефон: +38 (0382) 65-72-10

Філія №2 - надає послуги з питань реєстрації прав та їх обтяжень на нерухоме майно
Адреса: вул. Пилипчука, 3
Телефон: +38 (0382) 65-10-13


Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) створено за рішенням шістнадцятої сесії Хмельницької міської ради від 11.04.2012 року за №10.Офіційне відкриття ЦНАП відбулось 29.09.2012 року.

Рішенням 52 сесії Хмельницької міської ради від 26.08.2015 року № 52 «Про припинення дозвільного центру Хмельницької міської ради та Центру надання адміністративних послуг Хмельницької міської ради шляхом  ліквідації, утворення Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради, затвердження Положення про нього, внесення змін та втрату чинності рішень сесії» ЦНАП реорганізовано в управління адміністративних послуг (далі-Управління).

Рішенням 8 сесії Хмельницької міської ради від 21.09.2016 № 7 «Про утворення філій управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради та внесення змін та доповнень до рішень сесії міської ради» було утворено Філію № 1 (вул. Грушевського, 86) та Філію № 2 (вул. Пилипчука, 3) управління адміністративних послуг.

Основними завданнями Управління є поліпшення якості надання адміністративних послуг, зручні та комфортні умови обслуговування заявників, спрощення процедур отримання документів, економія часу, професіоналізм та ввічливе ставлення до кожного відвідувача.

Для забезпечення комфортних умов надання послуг прийом відвідувачів здійснюється у просторому двоповерховому приміщенні, в якому облаштовано зручні зони для очікування та заповнення документів, побутові зручності (санвузли), побудовано сучасну систему вентиляції, приміщення  пристосоване до потреб людей з обмеженими можливостями (вхід облаштовано пандусом). На вході до приміщення розташовано рецепцію, де здійснюється первинна робота з відвідувачами, їх загальне інформування та консультування. З метою організації порядку обслуговування запроваджено електронну систему управління чергою.
Прийом громадян здійснюється згідно вимог Закону України «Про адміністративні послуги».

Сьогодні, на основі узгоджених рішень управління співпрацює із 42 суб’єктами надання адміністративних та інших послуг, за рішенням позачергової 36 сесії Хмельницької міської ради від 21.12.2023 року № 32 визначено перелік адміністративних послуг, які надаються через управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради. Таких на сьогодні визначено 371.

Працівники Управління постійно працюють над підвищенням свого професійного рівня, вдосконалюють і розвивають вміння необхідні для ефективного надання адміністративних послуг.
Адміністратори управління беруть участь в семінарах/тренінгах  щодо підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування.

Перевага в наданні адміністративних послуг через адміністраторів Управління полягає у тому, що послуги надаються прозоро, відсутній контакт суб’єкта звернення з чиновником. Документи приймаються за описом, відповідні рішення можливо отримати в чітко визначений день, передбачений законодавством. Саме адміністратор, а не заявник, контролює терміни виконання послуги працівниками управлінь чи відділів. Адміністратор Управління за допомогою телефонного, поштового, електронного зв’язку чи через СМС повідомляє суб’єкта звернення про прийняття рішення.
 

Хохлов Олексій Вячеславович - Начальник управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради

Онищук Наталія Володимирівна - Заступник начальника управління- начальник відділу дозвільних процедур – адміністратор
Тел: +38 038 276 43 41, +38 038 275 27 18, +38 038 265 73 16

Середа Оксана Миколаївна - Заступник начальника відділу дозвільних процедур – адміністратор

Колесникова Олександра Юріївна - Начальник відділу надання адміністративних та інших послуг – адміністратор
Тел: +38 038 270 27 93, +38 038 270 27 91

Потриденна Ольга Григорівна - Завідувач сектору з реєстрації об’єктів державного земельного кадастру відділу надання адміністративних та інших послуг – адміністратор

Федорчук Олена Григорівна - Завідувач сектору з оформлення біометричних документів відділу надання адміністративних та інших послуг – адміністратор
Тел: +38 063 192 26 56

Салтикова Олена Миколаївна - Завідувач сектору опрацювання результатів адміністративних послуг
Тел: +38 063 192 26 97

Лисенко Сергій Володимирович - Завідувач сектору реєстрації транспортних засобів відділу надання адміністративних та інших послуг – адміністратор
Тел: +38 038 270 27 71

Ігнатенко Олена Станіславівна - Заступник начальника управління - завідувач інформаційно-консультаційного сектору – адміністратор

Закон України "Про адміністративні послуги"

Закон України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності"

Закон України "Про перелік документів дозвільного характеру"

Закон України "Про адміністративну процедуру"

Постанова Кабінету Міністрів України від 04.02.13 № 44 «Про затвердження вимог до підготовки технологічної картки адміністративної послуги»

Постанова Кабінету Міністрів України від 20.02.13 № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг»

Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.13 № 588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг»

Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1137 "Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг"

Розпорядження Кабінету Міністрів України "Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг"

Рішення сесії Хмельницької міської ради "Про визначення переліку адміністративних послуг, які надаються через управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради, втрату чинності пункту рішення міської ради"

Рішення сесії Хмельницької міської ради "Про припинення дозвільного центру Хмельницької міської ради та Центру надання адміністративних послуг Хмельницької міської ради шляхом ліквідації, утворення Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради, затвердження Положення про нього, внесення змін та втрату чинності рішень сесії"

Рішення сесії Хмельницької міської ради "Про утворення філій управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради та внесення змін та доповнень до рішень сесії міської ради"

Рішення сесії Хмельницької міської ради "Про затвердження Регламенту управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради та втрату чинності рішень сесій"

Рішення сесії Хмельницької міської ради "Про внесення змін в рішення шостої сесії Хмельницької міської ради від 18.05.2016 року №12 із внесеними змінами"