Керівник:
Основні завдання відділу:
Забезпечує цілодобовий прийом звернень громадян та проводить їх реєстрацію в базі даних системи «Контакт-центр».
Сприяє оперативному вирішенню пропозицій, заяв і скарг громадян, а також підприємств, організацій, установ міста з питань житлово-комунального, транспортного, торгівельного обслуговування, та з інших питань.
Проводить постійний аналіз та узагальнення звернень громадян, які зареєстровані в електронній базі даних та повторних звернень.
Здійснює контроль за належним виконанням звернень громадян, зафіксованих в електронній базі даних та, при необхідності, перевіряє в телефонному режимі стан виконання у заявника.
Приймає, реєструє з повідомленням заявнику реєстраційного номеру скарги, заяви, пропозиції та передає за призначенням і контролює виконання пропозицій, скарг, заяв громадян, підприємств, організацій, установ, які надійшли в телефонному режимі, через особисті кабінети мешканців в системі «Контакт-центр» та через «Чат-бот».
Надає консультації мешканцям громади з питань житлово-комунального, транспортного, торгівельного обслуговування та з інших питань.
Вживає негайні заходи по виклику відповідних служб та осіб при аварійних ситуаціях, пожежах, нещасних випадках, а також травматизмі невиробничого характеру. Подає інформацію про ці випадки міському голові та його заступникам.
Проводить аналіз несвоєчасного виконання звернень громадян, підприємств, організацій, установ і доводить їх до відома керівництва виконавчого комітету та керівників відповідних служб і підприємств.
Координує роботу підприємств, організацій при аваріях та пожежах.
Вживає оперативні заходи по усуненню неполадок і організації ліквідації аварій в міському господарстві, при потребі залучає до цієї роботи керівників підприємств і організацій, начальників відділів та начальників управлінь. При невирішені ними питань ставить до відома відповідних заступників міського голови.
Здійснює перенаправлення мешканців, при потребі, до інших фахівців та служб, організацій та установ, які є компетентними у вирішенні поставлених питань та більш кваліфіковано можуть задовольнити їхні запити.