Skip to main content
Loading...

Breadcrumb

Home / / Відділ управління міським господарством /
Контакти:

Основні завдання відділу:

  • Забезпечує цілодобовий прийом звернень громадян та проводить їх реєстрацію в базі даних системи «Контакт-центр».

  • Сприяє оперативному вирішенню пропозицій, заяв і скарг громадян, а також підприємств, організацій, установ міста з питань житлово-комунального, транспортного, торгівельного обслуговування, та з інших питань.

  • Проводить постійний аналіз та узагальнення звернень громадян, які зареєстровані в електронній базі даних та повторних звернень.

  • Здійснює контроль за належним виконанням звернень громадян, зафіксованих в електронній базі даних та, при необхідності, перевіряє в телефонному режимі стан виконання у заявника.

  • Приймає, реєструє з повідомленням заявнику реєстраційного номеру скарги, заяви, пропозиції та  передає за призначенням і контролює виконання пропозицій, скарг, заяв громадян, підприємств, організацій, установ, які надійшли в телефонному режимі, через особисті кабінети мешканців в системі «Контакт-центр» та через «Чат-бот».

  • Надає консультації мешканцям громади з питань  житлово-комунального, транспортного, торгівельного обслуговування та з інших питань.

  • Вживає негайні заходи по виклику відповідних служб та осіб при аварійних ситуаціях, пожежах, нещасних випадках, а також травматизмі невиробничого характеру. Подає інформацію  про ці випадки міському голові та його заступникам.

  • Проводить аналіз несвоєчасного виконання звернень громадян, підприємств, організацій, установ і доводить їх до відома керівництва виконавчого комітету та керівників відповідних служб і підприємств.

  • Координує  роботу підприємств, організацій при аваріях та пожежах.

  • Вживає оперативні заходи по усуненню неполадок і організації ліквідації аварій в міському господарстві, при потребі залучає до цієї роботи керівників підприємств і організацій, начальників відділів та начальників управлінь. При невирішені ними питань ставить до відома відповідних заступників міського голови.

  • Здійснює перенаправлення мешканців, при потребі, до інших фахівців та служб, організацій та установ, які є компетентними у вирішенні поставлених питань та більш кваліфіковано можуть задовольнити їхні запити.

Понікарчук Ольга Олександрівна - в.о. начальника відділу;

Джумига Людмила Петрівна - головний спеціаліст;

Дуднік Костянтин Петрович - головний спеціаліст;

Крицька Алла Василівна - головний спеціаліст;

Стецькова Інна Василівна - головний спеціаліст;

Черевичник Тамара Федорівна - головний спеціаліст;

Феринський Валентин Вікторович – інспектор відділу.