Skip to main content
Loading...

Breadcrumb

Головна / / Що турбує хмельничан: понад 18 тисяч звернень за 7 місяців /
Що турбує хмельничан: понад 18 тисяч звернень за 7 місяців
Категорія новини:

«Про комунікацію із громадою:  
Від початку 2025 року отримав 15248 звернень, це 82,2% від загальної кількості, які отримала міська рада. Це без врахування кількох тисяч звернень в усіх соціальних мережах та месенджерах.  
Під час 15 особистих прийомів громадян зареєстрували та опрацювали 204 звернення від мешканців громади.  
Також упродовж семи місяців 2025 року провели 14 прямих телефонних ліній «Міська влада відповідає», під час яких обговорили 130 питань від мешканців територіальної громади. 
Також до міської ради надійшло 13 електронних петицій. З них – 5 петицій набрали менше 500 голосів і розглянуті відповідно до ЗУ «Про звернення громадян» як колективні звернення, перебувають ще на розгляді 2 петиції . Три петиції відхилено відповідно до Порядку розгляду електронних петицій. Ще на 3 петиції триває збір підписів. Результати розгляду усіх петицій оприлюднюються на порталі "Петиції" офіційного сайту.  
За минулі 7 місяців нам надійшло 3364 електронних звернення. Більшість питань вирішили позитивно.  
Також за цей час ми отримали 139 запитів на публічну інформацію.  
Загальна кількість звернень до міської ради за сім місяців - 18347. Ми проаналізували, що понад 80% з них вирішили позитивно. Відповідно менше 20% не вирішені, або перебувають у процесі.  
Найчастіше громадяни порушували питання соціального захисту. Також зверталися щодо житлово-комунального господарства, земельних та житлових питань. Багато також звернень від різних підрозділів Сил оборони.  
Також багато звернень надходять через чат-бот, телефоном на службу 1580 і через контакт- центр. Про роботу над цими зверненнями розповім у одній з наступних публікацій.  
Працюємо далі…» — зазначив міський голова Олександр Симчишин на власній сторінці у мережі фейсбук.